HIGHLIGHT

6 BULAN TANPA HAID... Situasi yang membimbangkan bagi pasangan suami isteri

TESTIMONI: 6 BULAN TANPA HAID Tertekan betul perasaan. Tak sampai sekotak makan, haid dah keluar. Gembiranya perasaan, Allah saja...

Ahad, 3 April 2016

ALAS TILAM BVSM 'BERUBAT' (Bio Velocity Sleep Mate)


7 PERKARA ANDA PERLU TAHU

Keberkesanannya Seawal Beberapa Saat. 

Hanya beberapa saat anda akan merasai keberkesanan BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM). Anda akan rasa tenaga yang dibawa oleh Bio Velocity Sleepmate (BVSM) ini.  Dengan demo mudah, 10 saat pertama anda pasti merasainya. Hubungi saya jika ingin mencuba. 

Jimat Elektrik

Di pasaran sudah terdapat tilam mempunyai fungsi seumpama, tapi berat dan perlukan caj elektrik untuk berfungsi. BVSM sekadar sekeping alas tilam, nipis, ringan dan mampu mampat. 


Mudah Dibawa Kemana-Mana (PORTABLE)

Mampu dilipat mampat dan dimasukkan dalam beg pakaian jika kita bermusafir. Ramai yang telah bawa sama BVSM ke Mekah, cover keletihan travel. 

Tidur Sahaja 

Lapik dan tidur. Jadi selimut pun boleh. Terapi fizikal, tak perlu makan ubat/supplemen bahan kimia, BVSM tidak membebani buah pinggang anda malahan meningkatkan metabolisme. 

Fabrik Anti-Bakteria

Fabriknya merupakan anti-bakteria.  Anti-hama juga, sesuai buat mereka yang athma juga. Malahan BVSM bantu tingkatkan Oksigen dalam badan. 

Mengurangkan Kesan Radiasi

BVSM memang terbukti boleh mengurangkan radiasi.  Zaman IT, Zaman Handphone, Zaman Internet, Zaman WiFi, Zaman Alat Telekomunikasi adalah ZAMAN RADIASI. Pakar-pakar telah buktikan radiasi beri kesan negatif kepada kehidupan. BVSM mampu mengatasinya. 

Menstabilkan Emosi/Anti-Stress

BVSM ini juga mampu menstabilkan emosi. Tanda Stress: marah-marah, kuat berleter, kemurungan. BVSM telah membuktikan. Dengan BVSM, anda lebih tenang. 

InShaaAllah

Sent from my iPhone
WhatsApp 0179694148

Tiada ulasan:

Catat Ulasan