HIGHLIGHT

6 BULAN TANPA HAID... Situasi yang membimbangkan bagi pasangan suami isteri

TESTIMONI: 6 BULAN TANPA HAID Tertekan betul perasaan. Tak sampai sekotak makan, haid dah keluar. Gembiranya perasaan, Allah saja...

Khamis, 30 April 2015

SENGGUGUT ITU TANDA CYST?

MERDEKA DARI CYST DAN SENGGUGUT?

Apa puncanya ni?

KISAHNYA BEGINI:

Selama BERBELAS TAHUN saya alami senggugut yang teruk, dan bila diperiksa, CONFIRM KATA DOKTOR, SAYA ADA CYST..


RAWATAN, IKHTIAR & KERISAUAN:

Rawatan diteruskan, pelbagai petua diamalkan, namun, keadaan tak banyak berubah, saya mula takut sebab banyak RUMORS: 

1. Susah dapat anak.
2. Kalau bersama suami akan sakit.
3. Lama2 boleh jadi barah.


BERKAT IKHTIAR:

TENSION, TERTEKAN DAN BIMBANG, semua produk yang dicadang saya guna, atas alasan ikhtiar, sehinggalah dalam perasaan berbelah bagi saya try BIO SELEZA, TAPI..masa pakai, Ya Allah, hari pertama, SAKIT TERAMAT MACAM NAK BERSALIN, macam contraction, memulas2.. 

AKHIRNYA berakhir di bilik air, MENGGELUNGSUR KELUAR MACAM BABY.. 

Inilah rupanya, Ya Allah, Alhamdulillah..selepas tu sakit hilang, dan selang beberapa lama pergi check up dengan doktor, IA TIADA LAGI..

Inilah ikhtiar saya yang paling menjadi, TERIMA KASIH BIO SELEZA, TERIMA KASIH SAHABAT kerana bersungguh cerita pasal produk ni..

Keistimewaan BIO SELEZA

Rupanya bersungguh sebab betul2 boleh menyembuh..Ya Allah, terima kasih kerana KESEMBUHAN PADA KU.

Betullah orang kata DUIT TIDAK BOLEH MEMBELI KESIHATAN, tetapi DUIT BOLEH MEMBELI PRODUK KESIHATAN. SELAMAT MENCUBA..

PM ke link : https://www.facebook.com/messages/614145701944990

Whatsapp : 019 5591424

KLIK SINI: DETAIL HARGA


Fungsi-fungsi BIO SELEZA

Kelebihan yang hebat BIO SELEZA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan