HIGHLIGHT

6 BULAN TANPA HAID... Situasi yang membimbangkan bagi pasangan suami isteri

TESTIMONI: 6 BULAN TANPA HAID Tertekan betul perasaan. Tak sampai sekotak makan, haid dah keluar. Gembiranya perasaan, Allah saja...

Selasa, 19 April 2016

PETUA HALAU ULAR versi ARWAH BAPA SAYA..

BAU LIMAU PURUT BOLEH BANTU HALAU ULAR.

Pertamanya Ucapan Takziah pada keluarga mangsa serta doa semoga adik Nurin Nadhirah Ruslan diberkati Allah selalu..( beliau sememangnya anak syurga, alhamdulillah)..

Pernah berlaku pada kami, serentak 7 ekor ular dalam rumah, bayangkan, namun kalau takut, baik jangan bayang, ketika itu, saya berpantang di kg, dan hujung minggu, suami pun balik jenguk kami.

Sebaik balik semula ke rumah kami, awal2 pagi suami masuk bilik mandi, masa nak mula mandi, ternampak kelibat menjalar kat lantai, sepantas kilat, beliau melompat ke atas kolah, ular tadi terus menjalar keluar.

Lepas mandi, suami rasa tak sedap hati, jenguk bilik belakang yang kosong, hanya ada sekeping tikar di lantai, mungkin ada mungkin tidak, bila digerak- gerakkan tikar, maka bunyi la.. sssss...sah ada.., beliau terus call kawan2 tempat kerja, sekali datang dan angkat tikar ada la yang besar bawah tu..

Lepas hari tu, setiap hari ada sekor sekor masuk hinggalah jumlah jadi 7 ekor, tidur dalam ngeri, akhirnya arwah ayah bagi 1 petua, ' potong limau purut dan letak tempat tersembunyi yang di khuatiri tempat dia tinggal'..
Dalam masa sama, kami berdoa, solat hajat, moga dijauhkan..

Alhamdulillah dengan Izin Allah swt, mulai hari tu, tak ada lagi sampai la sekarang, apapun usaha cara betul tetap kena ada, dan jangan lupa, mohon pada Khaliq moga Allah jauhkan kita dari perkara bahaya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan